Vattenlös

Denna morgon vaknade jag trött i kroppen sådär som jag blir av lite sömn och lite öl. Krävs inte mycket för att rubba min balans. Men vaknade även till två separata bra låttips så det var väldigt trevligt! Fredagskänsla en torsdag! På tal om fredag släpps det imorgon ganska mycket spännande nytt? Little Jinder, Troye Sivan igen, First Aid Kits album. Mina most anticipated säkrade album för i år är: Little Jinder, Grimes och MGMT. Men de är alla fortfarande långt bort. :(
I övrigt har jag nu i princip tagit helg, ledig både idag och imorgon. Ska dock både jobba och plugga så vet inte om det räknas för mig. KUL grej är att vattnet i mitt hus är avstängt hela dagen idag så kan varken duscha, tvätta händer eller gå på toaletten? Hur funkar sånt där. Vågar inte testa. Ska åka och boxas så får väl passa på att duscha och så där. Men väldigt frustrerande detta. 
Puss och hej 
Vardagliga ting | |
Upp