Skattjakt

(null)
Fick ett ryck och började leta i gamla flyttlådor efter saker att dekorera mitt rum med. Tycker det är så tråkigt och opersonligt. Varit i tillräckligt många andra människors fina personliga hemtrevliga rum för att nästan känna lite ångest kring detta till och med. 
MEN! Hittade en dagbok från 2011. Insåg att jag, sorgligt nog, haft samma bedrövliga handstil i mer än 7 år, men påmindes även om en hel del annat. Exempelvis om att jag hade en pojkvän som hette Henrik och som jag lite fick upp ögonen för genom vår gemensamma Michael Jackson-kärlek. Hittade min gamla MJ poster så tänker att den får åka upp på väggen. Henrik dumpade jag någon dag in i sexan men, citat, "Vi är fortfarande vänner!". Jag sa nog inte ett ord till honom resten av grundskolan. Hittade även en burk med gamla mjölktänder. Mysigt<3 
Vardagliga ting | |
Upp