Red basket case

(null)
Om jag igår tyckte att mina muskler värkte, så var det inget jämfört med idag :( 6 timmars non-stop springande och bärande igår kväll på jobbet tärde på mig. Svettades så MYCKET. Var festmiddag för 300 pers och idag gör mitt lillfinger mycket ont, min ryggrad tycks ha försvunnit och jag har mystiska blåmärken. Samt vätskebrist. Och anteckningar i rött bläck på armen som ser ut som sår. "1 veg" "2 ramlösa". Haha.
Imorse behövde jag dra mig upp tidigt för jag skulle på terapin men sen så var den inställd (lärdom: ring tillbaka okända svenska nummer). Jag tog en lång promenad och lyssnade på First aid kits nya album istället. Stod i solen med glasögonen uppdragna i pannan för visst finns det inget lika energigivande som att känna solen direkt mot ögonlocken? 
Annars har jag pluggat matte på halvfart och bråkat med mamma. Eller, HON har bråkat med mig!!! ;P Vet inte vad jag föredrar, att bråka med mamma eller att prata med min terapeut om att bråka med mamma. Lite skönt att jag slapp både och idag! 
Vardagliga ting | |
Upp