Råkade låsa mitt sim-kort igår ha ha

(null)
Inatt efter en kväll på jobbet som såklart inte ALLS var något att se fram emot (det var vansinnigt kaos) bilade jag alltså till Arlanda. Där gick jag genom en fin tunnel och väntade på pappa och hans tjej? Som jag tydligen också skulle skjutsa hem. (Aldrig träffat henne förut) Var minst sagt i dålig form men det var väl spännande! Typiskt min far att totalt blindsidea mig med en sån sak. Mitt i natten. Zzz. 
(null)
Imorse boxades jag och sen har jag och Sarah inte alls suttit och sett såhär glada ut, vi har istället slitit vårt hår i frustration över den här JÄVLA astronomikursen. Som egentligen är intressant men det glöms liksom bort när vi ser hur mycket vi måste pressa in i skallarna på såhär kort tid. (Har prov snart och lyssnade inte en enda lektion på hela höstterminen)
(null)
Nu är min fyra dagars-helg slut :( Men den var fin. Känner mig inte utvilad men planerar stabila tio timmars sömn inatt. Önska mig lycka till <3
Vardagliga ting | |
Upp