Ledig :o

(null)
Idag har jag varit.... ledig?? Helt otroligt uttråkad också. Ska jobba nu vilket jag sett FRAM emot. Äntligen något att göra! Vem är jag.....? Inte för att jag legat och gjort ingenting. Men nästan. Jag har läst klart näst sista Harry Potter-boken, inte långt kvar i mitt maraton nu. När jag är klar tänker jag rangordna dem och ha filmmaraton någon annan ledig dag. (förutsatt att det blir flera?) Lovar att säga till när så ni kan droppa in! 
Har även mensvärk. Som mycket pekar på att jag aldrig kommer bli av med, inte förrän jag blir gravid, når klimakteriet eller undergår en hysterektomi typ. Denna insikt, PMS och (spoiler alert) Dumbledores död har orsakat några krokodiltårar idag xD
Inatt ska jag hämta hem pappa från Arlanda. Han hade nerven att skicka videos på sin puder-åkning till mig för någon timma sen. Ville blocka honom. Slash skita i att hämta honom. Men planerar att skruva upp volymen på bilstereon så högt att jag inte hör när jag sjunger med istället! Det är verkligen en trevlig aktivitet. Synd att den involverar koldioxidutsläpp.
Vardagliga ting | |
Upp