Allt jag har att erbjuda

(null)
Från dessa 24 timmar ej rapporterade är denna bild från när jag igår på tåget, när vi passerat Arlanda, svidade om till ny tröja och duttade på lite smink inne på toaletten. 
(null)
SAMT denna bild! Från stationen åkte jag nämligen ut till globen och stod i en mycket lång mycket kall kö med denna glada frysande person! Agnes och jag ville dansa! Och efter en del väntan fick vi till slut det. Mycket och länge. Bra natt. Kom hem 4 och hade vett nog att göra chiapudding till frukost för vi har exakt ingenting i kylen. Tackade mig själv imorse.
IDAG har jag hängt på stan med Sarah, sen ätit lunch med henne, Ida & Hanna och sen hängt på stan med Hanna och därefter ätit middag hos mig med Hanna, Sarah, Hedda & Sofia. Ni hör ju vilket socialt engagemang och sug som sprungit ur mig efter två veckors isolation. Jag är redo att ta mig an världen igen. Saknat mina vänner<3 <3 <3 
Vardagliga ting | |
Upp