Snigelspår

(null)
Hej hopp. Ännu en dag i exil. Snittar 10 timmars sömn och 2 liter vatten per dag, det känns väl ändå som ett recept för TILLFRISKNANDE? Och minsann! För idag har jag haft energi att göra klart mitt gymnasiearbete ("första utkastet"), ansöka om sommarjobb, laga en relativt ordentlig lunch, läsa ur "Call me by your name" som är en så jävla bra bok- återkommer till detta senare- och skrivit några dikter jag ändå tyckte om. Så tråkigt att ni förpassas till att läsa endast just denna del av vad jag skriver, det är ju garanterat den tråkigaste. Min dagbok däremot är ett komiskt underverk. Eller så är det mitt liv som är det. Ha ha haaaaaaaaaa. Ni ombedes härmed ha överseende med denna SJUKA humor. (....)
P.S. Indien-vlogg-sammanställningen blev exakt en timma och en minut lång och tog upp sådant utrymme att min dator nästan krsachade. :D (null)(Den där väggen jag skrev om igår. Den var fulare förut.)
Vardagliga ting | |
Upp