maneterna och jag i ett hav av självömkan

Här har ni några fina gifs på maneter. Av någon på tumblr som jag rebloggade.
Sitter hemma och tycker synd om mig själv (den största dödssynden enligt min pappa) av flera anledningar. Främst för att jag är riktigt sjuk, dessutom på vår gymnasiearbetsvecka (lediga vecka). Men också för att mitt gymnasiearbete är så tråkigt och måste bli klart typ idag för att jag har andra saker att plugga och att jag för fan bara ska ha ett E? Känns orimligt att behöva spendera såhär mycket tid på att bli godkänd. Även lite synd om mig för att en av mina bästa appar (snapchat, älskar snapchat) fått någon fullkomligt fuckad uppdatering. Men när jag är lite ledsen för det tänker jag bara på hur synd det är om min mamma som äntligen lärt sig fatta snapchat men nu är på ruta ett igen, haha. ANNAN tråkig grej är att jag drömt om antingen mitt gymnasiearbete eller jobbet varenda natt i nästan två veckor nu, förstår ni hur tråkigt det är. Enda avbrottet jag fick var typ i förrgår när jag istället drömde att jag var med om en masskjutning men mirakulöst överlevde, dessvärre gravt traumatiserad. Kan någon komma hit och ge mig en styrkekram? Något roligare att drömma om? En immunförsvars-boost? Lunch? (orkar inte laga själv!!!)
Vardagliga ting | |
Upp