Jag är en dålig bloggare jag vet

(null)
Här är nästan den enda bilden jag tagit de senaste dagarna! Med Gullivers kamera dessutom så det var minsann en ansträngning att erhålla den. Behövde smsa och be :( 
Igår: Ruben hade födelsedagsfest, jag hade glitter i hela ögonbrynen som ännu inte är borta. 
Idag: Sov orimligt lite, hängde hos tidigare nämnda kameraägare i sex och en halv timma (han räknade ner tiden tills jag skulle dra min kos). Åt pizzamiddag med Hanna på 800grader. Levde i tron om att detta skulle vara min första jobbfria helg hemma sen september. 
Imorgon: Förstör den jobbfria helgen genom att jobba. Istället för att plugga fysik och opponera gymnasiearbete som kanske verkligen borde göras men som jag inte heller får betalt för. Eller som tillfredställer mitt behov av att känna mig BEHÖVD. Jobbet behöver mig okej?!

Vardagliga ting | |
Upp