Igår beställde jag byxor för alla pengar jag tjänar idag

Idag jobbar jag 10 timmar men det är ett sådant pass att 7 av dessa 10 är timmar får jag sitta och göra vad jag vill, så länge jag vaktar garderoben. Ärligt talat perfekt upplägg för mig som friskförklarades typ idag.  Dock långtråkigt. Har läst ut en bok till skolan, som var tråkig bortsett från att de främsta karaktärerna var otroligt språkintresserade. Yttrar ömhetsbetygelser till varandra på typ fem olika språk. Det är verkligen det enda jag vet att jag vill med mitt liv! Vill lära mig så många språk som möjligt. Lyssnat på Radiohead och Prince, känner att valfri självbetitlat ~musikintresserad~ man skulle kyssa mina fötter. Skrivit packlista till sportlovet. Roats av mammas vilda afterski-historier från de senaste dagarna då hon varit i fjällen.  En galen qvinna!

Vardagliga ting | |
Upp