Highway

(null)
(null)
Dagens bilder råkar även vara trafikbrott. Ni vet den där nya rimliga regeln om att en inte får hålla i telefonen när en kör bil?
För det är typ vad jag gjort idag. Kört bil.... Otroligt effektivt tidsschema, åkte liksom direkt från skolan hem och hämtade bilen och var i Alvik prick exakt rätt tid och stuvade in Gulliver med bagage i bilen, kom fram till Arlanda EXAKT tiden han velat vara där (anlita mig som chaufför!) och satt i bilen och klämde ut de sista minuterna av umgänge på vad som kommer bli osedvanligt lång tid tills jag EXAKT behövde åka tillbaka till St Eriksplan (inräknat köer) där jag sedan ankom EXAKT tjugo minuter innan mitt boxningspass började dvs perfekt tid. Otroligt tillfredställande dag, känns som något att skriva på CVt under punkten om hur välplanerad jag är. He he. 
Nu har jag dessutom lov? Har inte hunnit sjunka in mellan allt. Ska packa till Åre ikväll och jobba hela dagen imorgon. <3 <3 <3 PoK

Vardagliga ting | |
Upp