BJJ<3


Igår kväll somnade jag lite för sent, beslutade att följa med på AW. Onsdags-öldrickandet kanske blir en grej för mig? Idag håller mitt huvud tummarna för att det inte ska bli så dock :) :) :) Alldeles mör och trött tog jag mig till terapin och började prata om vad jag tyckte var ett "nytt" ämne men så ritade vi massor av fina triangelmodeller av hur jag fungerar och så visade det sig ännu en gång att typ alla mina fasoner går att förklara med (håll i er för här blir det klyshigt) min ~barndom~. Snark. 
OPPONERADE även denna dag på gymnasiearbeten och testade brasiliansk jiujitsu för första gången vilket var riktigt intensivt. Någon krallig svettig rutinerad snubbe erbjöd sig att "ta sig an" mig dvs kasta omkull mig ner på golvet utan förvarning X antal gånger och ge mig komplimanger för hur "fort jag lärde mig". "Det är inte farligt att komma nära" sa han någon gång när jag skulle försöka fälla honom genom att bla trycka huvudet mot hans höft. Varför har jag så svårt att ta män på allvar. 


Vardagliga ting | |
Upp