<3ALLA HJÄRTANS DAG<3

(null)
Har ni sett en så bra alla hjärtans dag-stass någonsin tidigare? Antagligen inte.
(null)
I min familj är alla hjärtans dag faktiskt en GREJ. Och det är kul med temadagar. Får alltid minst ett alla hjärtans dag-kort (från mamma<33333) och GODIS på morgonen. Imorse läste jag Bodil Malmstens "det här är hjärtat" för att..... varför inte? Gå hela vägen? 
Igår kväll såg jag och Gulliver Call me by your name på bio! Den var verkligen bra. Fanns någon stund när jag tyckte den var bättre än boken. Vissa problematiska grejer blev liksom mindre tydliga. Tips i vilket fall. 
Igår var ÄVEN startskottet för den kristna fastan och pga att jag 1. Är kristen 2. det råkade sammanfalla med min sista utskrivna omgång p-ring, så har jag beslutat att fasta från hormonella preventivmedel. Det här med att bli av med mensvärken verkar som ett dött lopp, jag erkänner mig besegrad. Kanske testar p-piller någon gång men då får det bli EFTER påsk.
Vardagliga ting | |
Upp