ShokoBonsKalender

(null)
Fokuserad
(null)
Besviken. Bodil alltid Bodil. "Varför umgås du med den där Bodil/Hanna så mycket" alla vänner på båda sidor blir så nyfikna hur kunde de bli så tighta? Varför lever de så i symbios? Ja alltså hörni vi hade varit ganska ensamma annars. Ny stad ni vet. Sen tycker jag om henne med!
(null)
Montjuic i mitten
(null)
Annan kul grej med Bodil är väl att hon även är tornedalsfinsk och att vi ser ganska likadana ut lite för ofta. Jag blir ofta frågad om jag är polsk av diverse människor som märker att jag inte är spansk på mitt perfekta uttal. Aldrig svensk. Diskuterade fenomenet med familjen på middag: deras förklaring var otrolig o-PK men "du ser exotisk ut" "därför säger de Polen" "du är en viking" ??? Är utdrag
(null)
Begick barnmord idag? Den här mandarinklyftan var så len och liten att jag fick modersinstinkter. Men så åt jag den:)
(null)
Min syster skickar bilder på den chokladkalender mamma gjort åt henne och min bror.:) jag gjorde min egen. Den slutar när jag åker hem. Här ska man känna tiden gå minsann!
Vardagliga ting | |
Upp