Prinsesstårta

(null)
Efter 24 timmar i Stockholm hade jag brutit alla former av "chilla"-löften! Tvångsmässigt produktiv. Hade liksom sökt hela två jobb, lämnat grejer på posten och träffat Ida
(null)
Och fixat barret xD sen sprang jag och Vera runt på stan hon var "arg" för att jag inte varnat henne att jag ville insupa NK-kommersen så hon var inte "klädd för det". Själv såg jag ut som ömalm-tant med kappa och basker och polo och handväska. Mitt kontokort har för övrigt pajat, så jag betalar allt i CASH
(null)
Däribland dessa böcker. Serieboken av Moa Romanova har jag i skrivandets stund redan slukat, den var lika bra och nutidskomisk som jag trott (hon är för övrigt den som 2015 inspirerade mig att klippa av håret?? Hittade inte den dösnygga bilden som övertygade mig  dock tyvärr)  (null)
Lagade halloumi stekt i panko-ströbröd till middag. Det blev som fiskpinnar?? Fast ah smakade inte fisk. Gott
(null)
(null)
Igår på stan letade vi efter ett fik med prinsesstårta men efter att ha kollat alla NKs och Wienercafeet gavs det upp så idag gick vi till Lidingös snart säkert K-märkta kondis och åt gårdagens. 20kr biten. Så värd grej??? 
(null)
Vidare: Den här söta teckningen var en del av min födelsedagspresent från Ida. Äntligen får jag vara Haoro på riktigt?! Min utstyrsel på vår studentskiva var nära, men inte såhär likt. En gång målade hon av mig av mig som Anakin Skywalker, ständigt uppfyllandes mina nördiga dröm-alter egon.

Vardagliga ting | |
Upp