Montserrat

(null)
I ett försök att vända den vansinniga dygnsrytmen man utvecklat gick vi upp "Jättetidigt" (jag gick upp 8.30) för att åka på utflykt
(null)
Bytte tåglinjer i små industristäder
(null)
Trängdes i kabinen påväg upp på Montserrat, ett högt högt berg som dessutom har ett stort stort anrikt kloster. En vallfärdsort för kristna.
(null)
Utsikten var fantastisk! 720 meter över havet bror!
(null)
Mmmmmmmman såg iiiingenting. Otroligt tjock och iskall dimma
Såhär ser det i alla fall ut egentligen :)
(null)
Åtminstone var insidan av katedralen inte så väderberoende
(null)
(null)
Åt fantastisk lunch i kafeterian
(null)
Promenerade runt på berget och anade nästan bergväggarna som sträckte sig ovanför en. Men bara nästan. Skräckfilmiskt
(null)
(null)
Det här är så nära jag kommer till att vara med i Prinsessan Mononoke tror jag? Skoja ska till japan i vår jag kommer komma närmre. 
(null)
Så visade sig solen sig! 
(null)
Jippie!
(null)
Sjukt att jag och Bodil alltid har likadana kläder på oss?? Iförsig inte så svårt när allt man har med till barcelona är jeans och mörka tjocktröjor typ
(null)
Skymtade lite berg :O
(null)
Nedanför molnen var utsikten lite bättre:/
(null)
(null)
Jajajaja slutet gott allting gott fick otroligt frisk kall luft i alla fall, paus från sista tentaplugget och snygga bilder. 
Vardagliga ting | |
Upp