FF

(null)
Det är värmerekord för december typ. 18 grader och sol. Man vet att det här är sista solen man kommer få tills maj typ. (Fast jag ska till södra hemisfären i mars så för mig är det kortare) 
(null)
Julmarknaden framför katedralen minus katedralen
(null)
Idag satt jag vid vårt limegröna matbord på morgonen och åt långsamt min otroligt kul frukost och slet håret över en argumenterande text jag måste ha klar till imorgon. Fin bakgrundsbild jag har förresten! Medan så sprang Olga omkring i lägenheten och svor och tryckte ner saker i resväskor. De ska till Pyrenéerna tills söndag, jag bor ensam. Ska hänga otroligt mycket i soffan!
(null)
Jag och Bodil caféhoppar och pluggar. Tänkte gå på bio sen för att ha något att se fram emot på en vacker dag man måste plugga. Här är hon och caféets katt. Den får mig alltid att sakna Ziggy. Är så genuin stammis nu för övrigt, kom dit och stannade och klappade katten och pratade med han som brukar jobba, som upplyste mig om att han tyvärr inte hade våra favoritmackor idag, bara nachos. 
Vardagliga ting | |
#1 - - Beatrice Jakobsson Fotograf:

Ser att du befinner dig i Barcelona, kände igen mig på balkongen där uppe! :) Har varit på besök där!

#2 - - Sarah:

Jag önskar ett Spotify wrapped 2018 inlägg!

Upp