Tjohopp

(null)
Såhär ser det ut när jag aldrig är (vaken) hemma. Igår natt sov jag elva timmar <3! Plötsligt uppenbarade sig de mest logiska rimliga resonemang och känslor sig i mitt sinne. Vem var jag innan? Vet inte, känner fan inte henneeeeeeeeeee jag svär
(null)
Såklart kom jättemoln exakt när jag kom till tanto. Jag och Linn skulle bada, hon utmanade mig att våga hoppa (!) i min studentmössa för två månader sen. Inte är jag någon liten lort! Hoppas i skulle det! Men håller fast vid att en långsam gradvis promenad ner i vattnet är det mest njutbara. 
(null)
Hej Linn. En av de få som ska plugga i höst! Woah
(null)
Sen så plockade jag upp dessa stiliga (alltså. Fick testa portraitmode igår. En ny värld som ni ser.) och take away-pasta i regnet och så drack vi vin och åt den och popcorn. <3<3 på natten snabbpackade jag till Gotland! Dit är jag påväg nu. Vi hörs va
Vardagliga ting | |
Upp