9-10/8

Ey! I torsdags morse körde jag en full bil ner till Göteborg. Långtidsmotorvägskörning tycks min största hobby. Vi kom fram! Vera ville inte se välvilligt inställd ut på bild som vanligt
(null)
Hann se lite av Sarah Klang:) hon var bra. Ska se henne live minst en gång till i mitt liv.
(null)
Hängde omkring. Way out west liksom, vad ska jag säga, ni har väl redan sett allt oavsett om ni befann er där eller ej. Kameramobiler, sicken uppfinning!
(null)
St Vincents spelning var typ dagens bästa vilket ändå var helt oväntat, lyssnat en del på henne men i och med hennes gitarrskills var live megamycket bättre. 
(null)
Vad jag kom dit för! Arctic monkeys! Löjligt vad Alex turner kan sjunga egentligen. Och jucka på scen, annan talang han besitter. 
(null)
Svängde runt i Göteborg under natten.
(null)
Jag Gulliver och Vera som var där bara för torsdagen hade liksom inte fixat boende pga "det löser sig" "vi kan sova i bilen" "eller en park" men det regnade på natten så det hade ju blivit jobbigt om inte Sarah Sofia Linnea varit snälla att erbjuda sängplatser. Vi smög ut sen på morgonen, ut i stormen Johanna, och så körde jag tillbaka till Stockholm igen. 
(null)
Framme i Stockholm la jag upp föregående blogginlägg, duschade och drog till Grönan. Lena PH, fick inte missa!!!!!!!
(null)
Jag och Vera trängde oss längst fram och stod och skriksjöng och sänkte medelåldern. Under "dansa i neon" gjorde Lena tummen upp åt oss och vi hade ögonkontakt :’) jag har aldrig betett mig så mycket som ett hardcorefan någonsin innan. Det var en kul grej att testa. 
(null)
Vera, inte alls avslappnad framför kameran men "välj en bild där jag ser avslappnad ut". Vi åkte jetline<3 och kärlekstunneln<3 efter vi hade vinkat hejdå till Lena och den mest ösiga konserten på hela veckan (vem fan bryr sig om kendrick lamar??)(Brockhampton var dock väldigt ösigt det med men Lena har liksom en stage presence som få)
(null)
kul bild från evenemanget. Den här tummen är alltså riktad till oss. Stort ögonblick i mitt liv. Hon sjöng inte Idiot dock, men en kan inte få allt här i livet :/


Vardagliga ting | |
Upp