Det var en kväll

(null)
Men först var det en dag, lördag, då jag hängde med Hanna
(null)
Hanna och jag åt middag med mina morföräldrar och mamma och bror och sedan så åkte vi till gärdet där det var gratisfestival
(null)
Som det hardcorefanet jag är ville jag se Junior Brielle som spelade där en kortis. De var imponerande live. Snygga. Förstör att jag skriver så mina chanser? Vi skämtade om att vi skulle säga åt dem att "efterfest på Debaser nu eller hur ni hänger med" för sen så åkte vi till dam dam dam
(null)
F!s valupptakt på Debaser strand. Fritt inträde och Beatrice Eli spelade, sjysst koncept. Nu ska jag nog rösta på Vänsterpartiet men men. Kul grej: när Beatrice spelat klart och jag stod vid utgången smög Junior Brielle förbi och ut. Stalkers! Beatrice Eli-fans? Feministiskt initiativare? Alla söderkids och instagramkändisar som inte var på wow var där. Dvs ganska få :/
(null)
Ja sen så dansade vi massor och jag drack en hel del öl och det var väl kul tills det inte var så kul längre. Denna inte alls representativa bild tog jag på toaletten utanför röntgen på Sankt Görans akutmottagning vid tre. En strålnings-stoppande vägg bort låg Gulliver och skämtade friskt med personalen. Men frukta icke kära läsare! Han lever! 
När jag vaknade idag hade jag drömt drömmar jag inte kunde separera från nattens faktiska händelser. Jag tog mig inte ur sängen förrän vid 16. Nu ska jag nog sova igen. Godnatt

PS. Skattepengarna ska gå till rätt saker, typ att ambulansen inte ska ta en timma och en kvart att komma! Rösta vänster!!!!!!

Vardagliga ting | |
Upp