Bröderna Lejonhjärta

(null)
Skorpan
(null)
Jonathan
(null)
Tengil! Nä kanske. Idag hade jag systerdag med min syster. Vill poängtera att det här är första gången i vår snart sjutton år långa relation något sådant sker. Så att ni inte får för er att vår relation alltid varit sådan att vi uppskattat att gå och äta frukost ute och se utställningar tillsammans. Det har vi inte. Men idag!
(null)
Jag tog med henne på en second hand-runda fööööör ja kände att det behövdes. Lova kan inte Stockholms tunnelbana alls, det är faktiskt ganska sjukt. "Är vi på söder nu??????". Sen gick vi på utställning på min gamla arbetsplats! Kulturhuset. Jesper Waldersten har illustrerat nyutgåvan av Bröderna Lejonhjärta, så de har en utställning med illustrationerna där. VERKLIGEN ett tips. Gratis under 25 år. Jag tyckte mycket om den.
(null)
<3 kommer sakna henne

Vardagliga ting | |
Upp