tgif

Mitt hår är tillbaka till sitt vanliga röriga jag och jag mår fett BRA idag har suttit och skrivit essä hela himla dagen och lämnade in prick 17.00 men den blev faktiskt hygglig. Tack till kompisar som korrläser. Åt lunch på balkongen utan TRÖJA hu så varmt det blir där, mammas balkong är liksom alltid i lä. Behövde lägga mig med svala täcket mot kroppen för att kyla ner sen. Ska hänga med pappa hela kvällen (hur mycket vuxenpoäng är det inte att uppskatta att umgås med sina föräldrar? senast igår kväll låg jag och skedade mamma och skvallrade är det inte helt vansinnigt?) vi ska äta middag och gå på konsert. Det var min artonårspresent ser ni. Har hux flux fått förfärligt massor med plugg, glömde liksom bort att jag läser astronomi och har tydligen prov nästa vecka och slutprov och inlämningsarbete att fixa till det fick jag reda på igår. Kanske skriver om huruvida det finns annat liv i rymden? Eller utvärderar huruvida Interstellar är vetenskapligt rimlig? Har mens men ingen mensvärk vilket är första gången sen 2014 det händer, undrar vad det beror på. D-vitamin? Ha ha haaaaaaa
Vardagliga ting | |
Upp