Scorpio season

Jag när jag tänkte på hur vi idag går in i astrologisk skorpion-säsong och att jag snart har höstlov och Indien och allt annat trevligt, bra böcker, fina kompisar, bra musik, ja med risk för att sätta världen i brand imorgon är saker bra just nu om jag bara fokuserar på rätt saker! (Ska bli livscoach)
Jag en stund senare när jag hade 1. Vridit datorn 2. Kollat igenom preliminära facit för högskoleprovet och jämfört med mina egna svar. Nej men jag har inte vågat räkna ihop det för att få fram något snitt. Snittet får komma till mig sen i mailen. (update: räknade ut mitt ungefärliga snitt)
En fråga på verbala delen där man skulle sätta in rätt ord löd "Det sägs att på en ________ gravsten borde stå "Vad var det jag sa?!" Ibland får man rätt till slut." och ett av alternativen var hypokondrikers och om inte det var rätt måste jag omdiagnosticeras.
Puss och kram 
Vardagliga ting | |
Upp