pojke pannkakor pellets och plantor

Inatt: så rolig fest! Så rolig! Jag plockade upp Gulliver på karlaplan påväg hem och så sov vi båda mycket dåligt till 11. Drömde såna jävla metadrömmar! (var fullmåne ;) ) Alla drömmar var liksom fortsättningar på vad som precis hände, fortsättningar på festen, fortsättningar på att jag vaknade.
Vi lagade i vilket fall pannkakor till frukost/lunch och smidde mästarplaner. Hela min kropp dunkade och dunkar ännu i skrivandets stund. Mår verkligen VÄRRE än jag förtjänar :( 
Men var till slut tvungen att ta mig ur huset. Hade fått uppdraget att mata barnvaktsfamiljs kanin när de är bortresta över helgen. Ser ni vilken söt lapp jag fick! 
Tog lite fina bilder på löven och nu planerar jag att sova 15 timmar eller mer. Imorgon jobbar jag 10 timmar. <3 Mina löften om nya roliga bilder åt er pga 2 fester denna helg var förresten TOMMA idel tomma för igår tog jag inte en endaste bild och idag ska jag inte gå på fest med anledning av mitt väldigt ovärdiga mående. 
PoK hoppas ni mår bättre än mig <3 
Vardagliga ting | |
Upp