For the sake of full disclosure

(null)

(null)
Igår kväll mådde jag väldigt väldigt dåligt. Att vara förkyld är inte min grej. Inte för att det är förkylningen i sig som låg bakom trycket över bröstet, hyperventileringen, tårarna eller magontet!! Jag bor ju ensam vilket inte heller kändes optimalt, Ziggy stannar bara i famnen en kort tid, så panikringde över pappa bara för att få krama honom. Avbokat Sigtuna för jag klarar bara inte av att bo själv eller behöva orientera mig i en ny miljö just nu. 
Idag mår jag i kontrast väldigt väldigt bra. Visst, jag gick upp 6, men däckade också vid 21 hehe. Risktvåan var jättekul!!! När jag sladdade runt ensam i bilen hade jag Purple Rain på hög volym. Väldigt trevligt. Mår så bra här på bussen hemåt att gårdagens jävla dipp är väldigt lätt att förminska och en del av mig tycker det är löjligt att ens skriva om. Men det här är min blogg och det är här jag skriver saker jag tycker är löjliga! I motsats till dagboken där jag framställer mig själv i bästa dager. Låter inte det som ett jätterimligt motsatsförhållande???? 
Puss och hej 

Vardagliga ting | |
Upp