En tour

Över min tumblr tänkte jag att vi gör idag. Mest för att den är så fin, men också för att den behöver lite kärlek. Ida sa till mig att min tumblr består av delvis fina bilder, delvis anime, och delvis salty politiska skämt. Det stämmeeer. Men den består även av sådant här:
Till vänster har vi fanfiction baserat på en av mina favoritserier "Legend of Korra". Sen lite GOT-skämt. (Spoiler alert, eh). Lite Leo dicaprio <3 Hair goals <3 och nere i högra hörnet ser vi ett salty politiskt skämt.
Sen har vi ERIN MOMMSEN. (som får en hel bild) Han är ett återkommande tema på tumblren min, av uppenbara skäl. 
Lite fina illustrationer och YTTERLIGARE ett genialiskt salty halvpolitiskt skämt
Det finns även: den här obehagliga bilden! Desto längre ni tittar desto obehagligare kommer den bli. Varsågoda. 
Sist i touren får bli fin illustration igen och mitt drömhalsband. Köpte nyligen en tröja med en stor röd skorpion på och massa latinsk text som betydde typ "De vises sten" och "Finest hour" kändes bra med lite HP-tema i astrologi-härligheten också.
Idag fick jag datumet för Indien-resan jag ska på med skolan i november, kommer vara borta i 10 dagar vilket inkluderar min 18-årsdag. Kan verkligen föreställa mig värre platser att befinna mig på då! Även bokat uppkörning....... Och min tandställning har pajjat, IGEN. 
Fina saker, Vardagliga ting | |
Upp