En hälsning i natten

(null)
Idag var det bokklubbsmöte! Hos mig! Jag har inte haft något för mer än 3 personer hemma hos mig sen 6an, och aldrig heller ansträngt mig så kulinariskt. Lagade något eget hopkok av gratinerad pasta, mozzarella, champinjoner, tomater, pinjenötter, olivolja- blandade typ bara saker jag tycker är goda. He he he.
(null)
Annars har jag även äntligen gått och klippt mig. Inte varit hos frisören och klippt sen april. Har istället klippt mig själv, vilket ändå gått helt okej, men det var skönt att få det kort igen! Vita pricken under mitt öga är inte en tår utan glitter jag vissa morgonar strösslar runt ögonen. Visserligen grät jag lite några minuter innan bilden togs, så kan jag ens vara säker? Jag undrar om jag håller på att gå in i väggen! Hur motverkar man sånt? Inte som att jag kan skita i att plugga. Eller i att göra alla andra saker jag vill/behöver/ska. 
Igår gjorde vi några underliga sparkar på boxningen så idag har både jag och Sarah gått runt som gamla tanter med förlamande smärta i högra ländryggen. Känns som att någon slagit mig upprepade gånger riktigt hårt. 
Puss och hej
Vardagliga ting | |
Upp