Evolution of the swans

(null)
(null)
(null)
(null)
Ser ni eller? Evolutionen har kommit ikapp oss! Svanarna har (äntligen) blivit fotoskygga. 
I enlighet med dessa bilder "inledde" jag (klockan var mitt på dagen) min dag med en lång lång lång promenad. Finns ett jättefint stråk jag velat gå men inte hunnit förrän nu. Inte för att jag hann egentligen, borde gjort 3772 andra saker, men måste ju uppenbarligen börja prioritera sådana här zen grejer framför annat. 
Nu blev inte promenaden jättezen eftersom att jag var så satans kissnödig mer än hälften (sen gav jag upp och sprang in i skogen). Mötte även en man där i skogen och under de plågsamma minuter det tog för honom att komma inom synhåll till att passera mig hann jag acceptera mitt öde som mystiskt försvunnen och tragiskt styckmördad. Fantiserade om vilken bild de skulle ha på efterlysningen. Värsta är att det ju var "ganska dumt" av mig att ta en 2 timmars skogspromenad utan att berätta för någon. 
Vardagliga ting | |
Upp