Mitt spännande lov

(null)
Ja jag vet jag har blivit en dålig bloggare. Jag har slappnat av, det är därför. Och för att jag inte gör så mycket kul. Igår inledde jag dagen med att ta den här mysiga bilden och att ligga kvar i sängen två hela timmar (55 batteriprocent på mobilen) från att jag vaknade. Vet genuint inte när det hände senast. 
(null)
Efter en dag av väldigt distraherat ineffektivt studerande och The Cure åkte jag till Enskede och åt middag hos Ida. Det regnade :( Men fick bra bild på Liv Strömqvists konst på slussen. Inte varit på slussen sen jag jobbade på fotografiska! Undrar när jag ska våga mig tillbaka dit igen. De har fan bra konst. 
(null)
Senare på kvällen fick jag sällskap tillbaka dit igen för Ida skulle- liksom nästan varje annan kväll- ut och öla. Jag däremot skulle hem och sova. Denna förkylning är inte borta än minsann!!!!! 
Vardagliga ting | |
#1 - - lars:

Varför slår du ned på dig själv. Jag har inget emot din blogg, tycker du skriver bra och har bra bilder. Vill ha mer

Upp