grå

Just nu är min livmoder ett dunkande hjärta alldeles på egen hand, min mun ett s.k hål av smärta (kan inte ens tugga min chiapudding ;( ) och mina lungor inte återställda alls. Hostan har anlänt <3 
Jag bloggar jättelite och så lär det fortsätta. IMORGON åker jag till Indien, så då är det radiosilence från min sida tills att jag kommer hem (den 19e). Ska bli så himla spännande den här resan. För er som missat åker jag med 29 andra ungdomar från 3an på Norra Real. Vi ska hälsa på typ 5-6? olika städer/platser, se massor, bo på en skola, åka nattåg. Katastroftankarna kom ju häromkvällen men har så mycket att göra innan vi drar så har inte kunnat ägna dem någon ordentlig tid. Kramade pappa länge hejdå igår. Samt firade att min mens åtminstone kom innan vi åker så jag slipper bli obehagligt överraskad!!! Jippie!!! Det är de små sakerna i livet, hörni ;) ;) ;) 
Vardagliga ting | |
#1 - - lars:

Hoppas du får en bra resa i Indien

Upp