äntligen utvilad

Jag för ett år sen, såg typ lite emo ut i håret? eller hockeyfrilla? kan inte bestämma mig
HEJ!
Tror inte ni kan förstå hur bra jag sov inatt. Sov 10 timmar typ, djupt som en stock, var som en dröm. Uppdaterade inte er om min sömnsituation igår, den var minst sagt katastrof. Sen natten fre-lör hade jag igår morse sovit totalt 11 timmar. Jag har ändå ett sömnbehov som är på 8 timmar/natt minst. Min ångest inför den 3,5 timmars uppsats-skrivningen var ju enorm. Kommer ALDRIG dricka kaffe igen!!!! Aldrig. 
Nåväl. Uppsatsen gick väldigt bra tycker jag och idag hade jag inga lektioner men skrev en labbrapport jag ska lämna in snart, och gick och kikade på vilka kurser jag ska välja till 3ans individuella val. Jag läser spanska i år så har bara 1 kurs kvar att välja, som är helt fri. Har alla meritpoäng som går att få så kan välja HELT utan krav. Förut var jag jätteinställd på att läsa franska 1 men efter 2 veckor på duolingo inser jag att det är slöseri av tid att gå den kursen haha. Blir nog internationella relationer som förstahandsval, skrivande som andra, och franska som tredje. 
Har ni bestämt era val?
*försöker interagera med mina läsare*
Puss!!!!<333
Vardagliga ting | |
Upp