Mitt års sista sol

(null)
Enligt väderleksrapporterna var idag troligen den enda soldagen på hela lovet. Därav hängde vi på låset. Mycket fint! Om ni har andra vänner som är här har ni säkerligen redan sett;)
(null)
Vi skejtade över fjället för att slippa liftköer till toppen. Och för att värma upp tårna. Det var sol men det var även kallt som satan. Mötte en pistmaskin. 
(null)
På toppen var det liksom överallt denna skiddag photoshoot! Och vacker himmel! Har tagit er på en snabb tidsresa för denna rosa himmel orsakades faktiskt av solnedgången. Iförsig är solen också bara uppe i 5 timmar här.
(null)
Mina ben har blivit pushade till bristningsgränsen men i skrivandets stund är jag i en av Åres förorter och köper nyårsfisk. Det gäller att känna till sina smultronställen. För övrigt är jag numera en fullflärdigad vinterrallykörare. Hört att största olycksorsaken för unga i trafiken är övertro på sig själv men har även hört att det är killar som är med i flest olyckor. Fullkomligt trafikfarlig är jag alltså inte ^_^ 
Vardagliga ting | |
Upp