Jorden anropar

(null)
Hej. Majoriteten av förra veckan sög. Men! I lördags var jag på en fantastiskt mysig glögg och igår hade jag en ovanligt stressfri arbetsdag och idag träffade jag Vera och Siri. <3 
Alltså. Jag har insett att jag har gjort fel som utgått från att alla skriver dagbok på samma sätt som jag: dvs med en stor nypa ironi och sällan bara om saker jag tycker är roliga. När jag publicerat utdrag ur min dagbok från Indien så har flera tolkat det som att jag tyckte resan sög och när jag läst igenom kan jag lite förstå det! Anledningen till att jag la in de textsnuttarna var ju för att jag själv tycker det är skittråkigt att både läsa och skriva om att "Det var så fint att se ****" "Det var jättekul att ****" yada yada. SÅ DETTA ÄR EN DISCLAIMER. Indien var fan-ta-stiskt. Bästa resan i mitt liv (priviligierade jordförorenande jag har rest en del) och jag saknar och kommer minnas de där där 10 dagarna fööör evigt. PoK
Vardagliga ting | |
Upp