get lucky

Lever ensamboende-livet, och uppskattar det. Ingen som väntar här hemma, jag kan liksom göra vaaaad jag viiill.
Exempelvis bryta mitt nyårslöfte :/ och köpa en RÖD body. Men den var så bekväm så I couldn't help myself. 
Gav också in för mainstreamheten och köpte en fjällräven kånken-rygga. I typ militärgrönt-ish. Bortförklarar detta nederlag i allt vad personlig stil heter med att jag verkligen behövde en bra ryggsäck till framtida resor. Typ PARIS nu om 28 dagar. OK?
Klippte mig också!!! Klippte mest min "lugg" för jag föredrar den när den är kort och inte släpar över mina kinder. Det gjorde så satans ont. I mitt öra. För jag orkade inte/glömde att säga till om min inte-alls-läkta-piercing så vips hade min frisörs kam hakat fast sig i piercingen och han fattade ju ingenting så han drog liksom lite i den innan jag sa till, kvidande av smärta. Usch.
Ikväll ska jag prata med mig själv, högt, kolla på grey's anatomy på TVn och äta makroner pga enda jag orkar laga till middag.
PoK från en till synes sur tjej född någon gång under 1990 
 
Vardagliga ting | |
Upp