El veinte y nueve de enero dos mil dieciséis

Hur rolig bild !¿
Idag grät jag på idrotten. Det var så jävla jobbigt!! Vi spelade basket och mina ögon ville inte samarbeta så mina reflexer funkade sisådär i och med att jag såg bollen först när den var precis framför mig, och det var liksom lite för mycket rörelse och jobbigt ljus för att jag skulle kunna fokusera in ögonen på rätt saker. I allmänhet att bara fokusera ögonen tog ju så lång tid att när jag lyckats var alla spelare i andra änden av planen. Fick så otroligt ont i huvudet och blev alldeles trött. Det var sisådär. :/
Efter skolan åkte jag, Linnea, Sofia, Sarah, Ida, Mona, Clara, Felicia och Nora till en skum butik på söder och letade hattar till morgondagens fest med hatt-tema!! Det var kul, och sen åkte vi och fikade på ett jättefint fik vid Östermalmstorg. Där inne var det dock ingen täckning och mitt mobilsurf tog slut för några dagar sen, så när vi kommit därifrån efter typ 2,5 h hade ju mina föräldrar ringt 24 gånger och trodde jag var död. Hade dessutom helt missat att pappa och syskon skulle äta middag på restaurang på Lidingö så jag åkte hem till Ida istället och åt hemgjord pizza. Åkte hem vid 23 lyssnandes på Rihannas "Anti" för 100e gången de senaste 36 timmarna. Har sagt det förut men säger det igen: så helvetes bra. Är något extremt taggad på hennes konsert i juli :D

Vardagliga ting | |
Upp