Historyexam kicking my hungry cramping ass


Idag (och igår) har jag haft sån sjuk mensvärk!!! Bidde inte bättre när jag igår kväll inte hittade en gnutta alvedon hemma, eller ja inte förrän jag vid 2 inatt typ vände upp och ner på badrummet.
Hade som tur sovmorgon och bara 2 (sega) lektioner idag. MEN hade ju också det där jobbiga historieprovet på 2 timmar placerat 1,5 h efter vi slutade, så det sög ju. Eftersom jag skippade att äta lunch (den var väldigt äcklig!!) så var jag så sjuuuuuuukt hungrig pch trött men köpte kaffe för mina sista slantar och pluggade tills provet började och sen så aceade jag provet skämt åsido det gick ganska dåligt och nu hade jag tänkt gå på extramatte men är allt för hungrig för att orka. :( 
Ikväll ska jag på ett 90 minuters Ashtanga yoga-pass vilket ska bli STÖRT najs med min värkande kropp. 
Annars ska jag försöka plugga matte, äta massor, och störa mig lite till på Justin Biebers uttalande om att "Love is a choice, not a feeling" och hur så många tycks tycka att han är så himla klok när jag tycker det (förhoppningsvis) var ett väldigt väldigt väldigt oigenomtänkt uttalande för det finns faktiskt människor som DÖR pga vem de älskar, så att säga att de gör ett "val" i det, känns inte så jättecoolt faktiskt. Tror ingen i denna sjukt heteronormativa värld ärligt skulle välja att älska folk av annat kön med tanke på allt hat som finns. Jag skulle sannerligen ha valt att vara straight!! Så det var väldigt ocoolt och förminskande sagt av dig justin. No respect :/
Vardagliga ting | |
Upp