Naturhistoriska yeah


Jag sov fan 12 timmar inatt!! Väldigt skönt. Hade dock gärna sovit lite till, vaknade inte förrän 10 då pappa typ stod och skakade mig för vi skulle till Naturhistoriska 10.40, skulle nämligen se någon film på Cosmonova.
Filmen handlade om Galapagos-öarna och var jättefin, massa coola djur osv osv. Jag älskar ju naturfilm!! Och cosmonova, coolaste platsen. Det är min drömdejt verkligen!! Se någon naturfilm på hela runda skärmen och hålla hand <3
Sen gick vi runt på utställningarna (som jag sett typ 666 gånger) och jag var allmänt irritabel pga sved så mycket i halsen att det var olidligt att prata. Men de hade iaf världens coolaste grej som filmade en och på en skärm så live-sändes filmen med dinosaurier överallt osv (se bilden) det var feeeett coolish
Sen mötte jag Ida och vi satt i min mammas lägenhet och snackade och drack té och "pluggade". Det var alldeles lagom och mysigt.
Nu ska jag äta mumsig middag och sen gå och lägga mig tidigt idag igen för tror jag blir sjuk snart. :( kolla homeland också såklart. 
PUSS
Vardagliga ting | |
Upp