"Kvällen när vi inte gjorde något"- Ida


Hahahahahahhahahahahha
Alltså angående igår kväll...
Jag kände ju ingen som skulle vara där förutom de som bjöd mig, och så kommer vi alla till den här lägenheten- står utanför dörren- och jag säger att "Tja antingen har vi kommit fel eller så har de galet bra ljudisolering" för alltså man hörde inte ett ljud genom dörren xD
Men vi hade inte kommit fel!! Så vi kom då in i den här - väldigt stora väldigt väldigt fina faktiskt- lägenheten, och alltså det är knäpptyst. Några killar hälsar på oss och någon sitter i en soffa och snackar, men i övrigt är det KNÄPPTYST. Och tänt. Överallt. 
Vi ba: va
Men ja så småningom blev stämningen lite mindre stel och vi släckte några taklampor och någon satte på fett dålig musik. Jag och Ida som då inte kände någon förutom våra 3 + 1 vänner som var där gick runt och småskrattade. Försökte smidigt fråga han som valde musik att byta. Misslyckades. Försökte prata med någon jättesnygg kille som hette Felix. Han var skitstel. Försökte dansa. Misslyckades, för musiken gick typ inte att dansa till och var alldeles för låg. 
Jag gick åtminstone hem vid halv 1 och alltså även om det låter som att kvällen var totalt misslyckad så var det ändå kul, jag garvade en hel del och i slutet så var det faktiskt någon som lyckades byta musiken så vi dansade lite! Plus satt med någon skön kille som hette Markus som gillade Zara Larsson så honom kunde man prata med. 
Puss på er 
Vardagliga ting | |
Upp