Update


Igår åkte jag och Clara Mona Felicia Ida Sofia Nora och Ellinor hem till Ida i Enskede och gjorde fajitas till middag och hade det jättemysigt! 
Nu idag har jag försökt läsa ur en bok jag ska ha läst ut till tisdag, samt flyttat över till mamma då de har börjat bygga väggen till mitt rum hos pappa (yay).
Vid 4 åkte jag vrålhungrig in till stan och så åt jag Emilia Rosanna Siri Elvira och Josefine middag på Fridays och re-capade lite på vad som hänt sen senast. Det var jättekul och så fick vi personalen att sjunga osv (standard på fridays) för Josefine som ju fyller år imorgon! 
Nu ska jag precis ut och möta mina kompisar så ska vi gå på någon fest. Är typ halvsjuk och supertrött men det blir säkert kul!
PUSS
Vardagliga ting | |
#1 - - Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

Ser ut som att ni hade mysigt :)

Upp