29 maj



Hej mina små tuttduvor (??)
Dagen har varit bra! Eller den startade dåligt men successivt har den förbättrats. Imorse valde jag att sätta på mig mina gudomliga jeffrey campbell-boots, men osmart som jag är satte jag däremot inte på mig strumpor, så efter 1 h i skolan har jag stora blåsor på fötterna (naken hud som gnids mot stelt läder= aj). Men jag bytte skor och det blev lite bättre. 
Sen fick jag A i teknik dvs min plats på vrg är näst intill säkrad! Hur najs??? 
Och sen så åkte jag till stan, träffade Hilda och vi mös lite. Sen när hon behövde dra vidare mötte jag Vera spontant och åt middag på stan med henne, och kollade i affärer. Köpte det snygga linnet på bilden. Väldigt fint för bara 130 kr på topshop *tips*
Så nu sitter jag här, med onda fötter och tommare plånbok men jag är glad ändå. Även om jag ser så himla sur och trött ut på selfien. Ang att jag ser så trött ut så har jag målat ögonen med röd ögonskugga för att se trött ut. Jag resonerar så att det är bättre att se trött men edgy ut med mening än bara trött! 

PÖSS

Vardagliga ting | |
Upp