Monday not-so-fun-day


Glad måndag små människor!!
Idag har jag varit levande död. Sommartid ni vet! Iaf tills lunch, när jag tog mig i kragen och fick tag på lite koffein! Hatar koffein för jag får skakningar osv men desperate times demands desperate actions. Funkade ju!

 Förövrigt hade jag ett enormt skitjobbigt Historiaprov, men det var väldigt skönt att ha gjort. Skrev 5 sidor analys trots handleds-kramp och ta mej fan vad sur jag kommer bli om jag inte får A. (Ja man får bli sur om man får lägre än A!!!) 
Ni vet känslan när man lämnar in provet till läraren och vet att det är out of your hands??
KAN ju vara den bästa känslan! Såvida man inte glömt skriva något jätteviktigt och kommer på det halvvägs hem men ändå. Skitnajs känsla det där. 

Nu har jag varit på gymmet. Skulle gått på något nytt air-yoga-pass där man i princip hänger uppochner i röda tygband men missade det med 2 min. :'(
Så istället vandrade jag på gymmet ensam! Var lite pinsamt i början med alla spännisar men jaja. Stark och självständig är mina andranamn. Körde på och nu är jag hungrig som fan!!! 

BTW ville jag bara visa hur vig jag är! Jobbat hårt för detta ska ni veta. Så jag är tillåten att skryta! 



Vardagliga ting | |
Upp