70 dagar

 
Det är 2 månader kvar tills sommarlovet.
70 dagar!!! HUR SJUKT?!
Känns verkligen som det var nyss när jag gick 8an och hade ångest över att "Snart är det sommarlov och det betyder att jag börjar 9an" och ja vips så har jag betat av mer än hälften av det där fruktade sista året. Är ganska skönt hur tiden fortsätter gå, att även om man är jättestressad och tror att man inte kommer klara av nationella så är de plötsligt här och man har inget annat val. Bara göra sitt bästa.
Just nu är det biologi-pluggande som gäller, med lite matte när man orkar. Mitt i all stress är jag ändå lugn, haha litar nog lite väl mycket på min egen förmåga men det är skönt att tänka att ja men jag gör vad jag kan. Mer kan jag inte göra. Hoppas bara att jag inte kommer ångra detta synesätt sen! Är så inställd på att komma in på VRG så vet inte alls vad som händer om jag inte gör det. Känns jättelöjligt men det är antingen VRG eller Norra Real och jag vil inte gå norra. 
LJUSPUNKTER DÅ! Ja nu är det ju påsklov, dvs massa god mat och skidåkning i superfint väder. Sen ska jag ner till Båstad en helg för dop, och på kristi himmelsfärd ska jag traditionsenligt ner till Lund och bo hos en kompis. 
Det kommer bli superbra, jag lovar! Kämpa på sista biten bara. Snubbla inte på målstrecket.
Vardagliga ting | |
Upp