Went from 100 to zero


Eyyyy alltså imorse mådde jag SÅ bra! 
Var allmänt glad och taggad på livet (minus min jävla hosta dårå) och hade skitsnygg outfit etc och skolan började inte förrän 13 så jag lunchade med Siri på taco bar och gick runt lite i city och mådde BÄST. Sen i skolan fick vi datorer vilket var ganska slappt, så säg hej ⬆️ till min framtida partner in crime under de framtida 3 åren. Suger att datorn är så jävla klumpig att man inte får in den i ett vanligt dator-fodral, och suger ännu mer att vi måste köpa fodralen själva trots att skolan kräver att vi laddar dem hemma och bär med dem överallt + kräver oss på pengar om de repas. De tvingar ju oss att lägga pengar på datorn. "gratis" my ass! 
Trots denna orättvisa var jag ändå fett glad men så kom jag hem och min syster börjar skrika på mig direkt och är apjobbig så då droppade mitt humör och sen dess är jag galet trött irriterad och har huvudvärken från helvetet + stressklump i magen :( Är stressad över att jag kanske kommer bli sjuk för varenda höst är jag sjuk konstant vilket suger. Ville starta denna höst med att träna och äta bra osv så att jag förhoppningsvis skulle kunna undvika sjukdomen men tyvärr så är jag ju nu förkyld. Vilket gör mig så så stressad och så så olycklig. Vilket bara gör mig sjukare. >:(
Men i helgen ska jag på mys-läger! På samma lägergård jag konfirmerade mig på = massa fina glada minnen verkligen. Tänk att det var mer än ett år sen. Sad.
Imorgon tror jag jag stannar hemma och sover och vilar upp mig och så ska jag barnvakta på eftermiddagen. 
Nu ska jag försvinna bort i serier och sen sova så bra att mitt immunförsvar får världens kick och blir oövervinneligt. Håll tummarna. 
Vardagliga ting | |
Upp