livet känns så enkelt just nu

Idag så ska jag åka in till stan och gå i butiker bara för att mitt shoppingsug är så jääävla starkt.
Har inte haft tid att åka på stan på typ evigheter (känns det som).
Är typ pank just nu så kommer väl mest typ prova tusentals kläder i alldeles för trånga och varma provrum och typ gråta en skvätt för att jag inte har råd med något.
Och ja en sak man ska veta om mig är att jag har ett shoppingberoende, såfort jag blir ledsen eller något så shoppar jag. Nä jag behöver inte ens vara ledsen jag shoppar bara. Shoppingterapi ÄR den bästa terapin. 
Urban outfitters, H&M trend, & other stories, ZARA, yup jag är väldigt taggad på livet just nu.
Ingen skola på 2 veckor, har prao och ska paroa på stadsteatern med Verpan och typ äta massa goa luncher i stan (donken HÄR KOMMER JAAG) så det är ju najjjs. 
Puss på er ni som inte har något bättre för er än att läsa denna lilla blogg. 
 
(bilder från kolmården för 1,5 år sen)
 
 
 
 
 
 
Foto och liknande, Vardagliga ting | |
Upp