ALEXANDER WANG X HM



SER ni hur jävla gigantisk denna påse är??????
Var på stan idag för skulle först köpa biobiljetter till imorgon då jag ska gå på The Maze Runner med Vendela, och sen så svängde jag av en slump förbi H&M när jag väntade på att Hilda skulle komma in och möta mig, och ja jävlar vilken tur det var!
Hade ju glömt att Alexander Wang X H&M kom ut i butik typ idag (igår??), så var en kul överraskning! Allt är ju så otrolig snyggt, älskar verkligen hela sport-looken. Dessutom är det till H&M-pris= drömmen. Men ja jag måste lära mig att hålla lite mer i pengarna (dessutom fyller jag år om 1,5 vecka..) så kom hem med endast denna sportbh - trots att jag ville ta med mig typ hela kollektionen- för 299 kr. VÄRT! Sen när det blir varmare ska den matchas med min fina vita meshtröja, svart tubkjol, eller bara någon vit transparent skjorta. En sådan skönhet ska inte döljas liksom. ;) 
Fick en special-galge på köpet! Och en kasse stor som ett hus.. 
För en liten sportbh jag kunnat knöla ner i fickan.. (Köp en sportbh- få ett hem på köpet!) De hade ju då inte någon annan storlek på kassarna, så jag gick sen runt och kände mig jättefånig. Turligt nog var det ju fler än jag som gick runt med dessa gigantiska kassar som levande reklamskyltar. Smart PR-trick dock!

Puss på er nu ska jag plugga teknik och kolla på Doctor Who (samtidigt) #QueenOfMultitasking



Fina saker, Vardagliga ting | |
Upp